L’Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor del Priorat (OCIC)
ofereix un servei d’atenció directa i gratuïta a través del qual tots els ciutadans podeu sol·licitar informació i presentar reclamacions sobre la problemàtica que com a consumidors pugui afectar-vos.L’OCIC Priorat ofereix un servei d’atenció directa i gratuïta a través del qual tots els ciutadans podeu sol·licitar informació i presentar reclamacions sobre la problemàtica que com a consumidors pugui afectar-vos.
Les tasques principals que es porten a terme a l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor són les següents:
- Informació i assessorament en temes de consum, atenció de consultes i reclamacions, mediacions, sol·licituds d’arbitratge i seguiment dels tràmits.
- Educació en temes de consum per a consumidors, comerços i establiments.
Qui és una persona consumidora i usuària?
Un consumidor és la persona física i jurídica de qualsevol nacionalitat o residència que, com a destinatari final, compra o contracta, dins del territori, béns o serveis per al seu consum o ús particular, familiar o col·lectiu, sempre que el proveïdor tingui caràcter empresarial o professional o sigui la mateixa Administració Pública.
Contacte
Pl. de la Quartera, 1 43730 Falset 977830119 Envia un correu electrònic
Enllaços
Telèfon d’Atenció Ciutadana: 012