Consum

L’Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor del Priorat (OCIC)  ofereix un servei d’atenció directa i gratuïta a través del qual tots els ciutadans podeu sol·licitar informació i presentar reclamacions sobre la problemàtica que com a consumidors pugui afectar-vos.

L’OCIC Priorat ofereix un servei d’atenció directa i gratuïta a través del qual tots els ciutadans podeu sol·licitar informació i presentar reclamacions sobre la problemàtica que com a consumidors pugui afectar-vos.

Les tasques principals que es porten a terme a l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor són les següents:

  • Informació i assessorament en temes de consum, atenció de consultes i reclamacions, mediacions, sol·licituds d’arbitratge i seguiment dels tràmits.
  • Educació en temes de consum per a consumidors, comerços i establiments.

 

Qui és una persona consumidora i usuària?

Un consumidor és la persona física i jurídica de qualsevol nacionalitat o residència que, com a destinatari final, compra o contracta, dins del territori, béns o serveis per al seu consum o ús particular, familiar o col·lectiu, sempre que el proveïdor tingui caràcter empresarial o professional o sigui la mateixa Administració Pública. 

 

Contacte

Pl. de la Quartera, 1
43730 Falset
977830119
Envia un correu electrònic

 

Enllaços

Agència Catalana del Consum

Telèfon d’Atenció Ciutadana: 012